27 grudnia 2012

Recenzja: Fitomed, Krem nawilżający tradycyjny.

Krem, który dzisiaj opisze otrzymałam do przetestowania od firmy Fitomed, która oferuje naturalne kosmetyki w normalnych cenach. Wybrałam ten krem, ponieważ idealnie nadaję się do pielęgnacji cery tłustej. Jak informuje producent woda z kwiatu pomarańczy od wieków stosowana jest w nawilżaniu cery tłustej i mieszanej. Ja mam właśnie cere tłusta. Jak wiadomo takiej cerze jest potrzebny mat, ale także nawilżenie. Ja używam rano kremów matujących, żeby sie nie świecić podczas dnia, a kremów nawilżających na noc, żeby cera się zregenerowała.


Krem ma proste opakowanie, plastikowe białe z pomarańczową etykietą, która idealnie wpasowuje się w jego zapach. Krem pachnie pomarańczą, jest to zapach w pełni naturalny, przyjemny dla nosa. Opakowanie także jest niczego sobie, nie jest jakimś dziełem sztuki. Ale dla mnie najważniejsze jest co jest w środku, chociaż nie powiem, że aż milej się używa jak opakowanie jest ładne ;)


Na składach się nie znam, więc nie będę tutaj nic o nim pisać. Ten temat pozostawiam dziewczynom, które znają się na tym i wiedzą co jest nie tak, a co jest dobrze. Także jeżeli się na tym znacie, to dajcie znać w komentarzach co uważacie o składzie tego kremu.

  
Krem zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie, pod względem nawilżania. Moja cera po jego użycia była miła w dotyku, miękka i czułam, że jest ona idealnie nawilżona i nic więcej mi nie potrzeba. Stosowała go także moja mama, która ma skóre normalną, z przesuszonymi policzkami i jej wrażenia z jego stosowania także są na plus. Krem bardzo nam odpowiada, spełnia to co jest napisane na opakowanie czyli "Krem nawilżający" bo faktycznie nawilża moją cere. Z wiadomych względów używam go jedynie na noc, bo niestety świecę się po nim jak żarówka i sądzę, że kiepsko by to wyglądało w makijażu ;)


Konsystencja jest gęsta, bardziej zbita niż wodnista. Lubię taką konsystencje, bo łatwo mi się rozprowadza taki krem. Nie trzeba go dużo, żeby rozprowadzić na całą twarz. Długo wchłania w twarz. Czasem nawet czuję go jeszcze rano...

Ogólnie krem jest bardzo dobrze, i jak go gdzieś zobaczę w sklepie to chętnie zakupie :)
I Wam także serdecznie go polecam :)
INFORMACJE: KLIK
DOSTĘPNOŚĆ: KLIK
CENA: 13 zł za 50 ml.

Jak tam po świętach? Najedzone, zadowolone z prezentów? ;)


11 komentarzy:

  1. właśnie zamierzam go kupić, szukałam go już dość długo, ale znaleźć nie mogłam, ale ostatnio widziałam go w moim sklepie zielarskim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie kup, bo naprawdę warto. Cena także zachęca do zakupu :)

      Usuń
  2. Chyba go poszukam w jakiś sklepach z naturalnymi kosmetykami, bo moja buzia jest koszmarnie przesuszona, a ja akurat potrzebuję kremu na noc. Z Fitomedu miałam tylko toniki, ale dobrze je wspominam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam jeden tonik z Fitomedu i także bardzo go polubiłam. Recenzja już wkrótce się ukaże :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. No też coś mi się nie zgadza ten długi skład, ale nie narzekam bo krem działa ;)

      Usuń
  4. Krem jest swietny, skonczyl mi się niestety:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety również się skończył. Jak tylko go zobaczę w moim mieście to napewno zakupię :)

      Usuń
  5. A jeżeli ja stosuje kosmetyki do cery naczynkowej to nadaje się to również i dla mnie? \

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery i obiektywny komentarz. Zachęcam do obserwowania mojego bloga. Wyłączyłam opcje dla komentatorów anonimowych ze względu na uciążliwy dla mnie spam.

Read more: http://onlysweetpink.blogspot.com/2012/10/technicznie-jak-zmienic-ikonke-anonimow.html#ixzz2FUFuRC5e