19 grudnia 2012

Nowości grudniowe + Dokładka do zakładki "wymiana" :)

Sporo nowości. Czyli zakupy, prezenty, współprace i wymianka :) Coś czuje, że nie zdąże tego wszystkiego zużyć do końca świata i się zmarnuje :D Ale tak na poważnie dużo rzeczy teraz wpadło do mojej "kosmetyczki" i chce Wam pokazać co ciekawego kupiłam i otrzymałam. Na pierwszy ogień pójdą zakupy. Zakupy w tym miesiącu skromne, ale razem wszystko sumując to przybyło mi sporo nowych kosmetyków :)

ZAKUPY


Biovax, intensywnie regerenująca maseczka do włosów przetłuszczających
Paloma, krem do rąk w sprayu
Marion, pianka z ekstraktem z piany morskiej i kawioru
Bebeauty, płyn micelarny
Nivea, antyperspirant




Bell, Air flow nr. 709
Essence colour&go 107 naughty and pink!
Rimmel, Precious stones
Miyo no 28 Grape
Miss Selene, numer sie zmazał :/
Golden rose, Rifch color nr 26 i 09
Golden Rose, Jolly Jewels 110


Nivea, masełko do ust karmelowe
Essence, kropelki wysuszające

PREZENTY


Zestaw kosmetyków Dove - szampon, antyperspirant, szampon i żel pod prysznic
Maybelline, dwa zestawy z tuszami.

WSPÓŁPRACE


Współpraca z Panią Grażyną z Marizy. KLIK  i KLIK
Lakier, peeling, masło do ciała, podkład, pomadka, baza, kulezki rozświetlające, puder, róż ;)


Współpraca z Lambre
Korektor i błyszczyk.

WYMIANA


Podkład Max Factor Smooth Efect
Korektor Celia

A co Wam wpadło ciekawego w tym miesiącu? :)

Dołożyłam troche rzeczy do zakładki WYMIANKA Zapraszam :)

14 komentarzy:

  1. wow piękne nowości, sporo tego, udanego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lip butter mnie zainteresowal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dużo tych nowości;) Oczywiście lakiery najbardziej mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale różnorodność :) Miłego testowania...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tego, a to masełko do ust jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kosmetyki :> u mnie tez troche nowosci ale wiecej po jutrzejszej wyplacie :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ będziesz teraz zapachnista :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo co za imponująca ilość lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery! *.*
    Czaję się na te masełka z Nivea ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rzeczy i ile pięknych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz teraz tych kosmetyków :) Super :) Testuj i daj znać, które są warte zakupu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery i obiektywny komentarz. Zachęcam do obserwowania mojego bloga. Wyłączyłam opcje dla komentatorów anonimowych ze względu na uciążliwy dla mnie spam.

Read more: http://onlysweetpink.blogspot.com/2012/10/technicznie-jak-zmienic-ikonke-anonimow.html#ixzz2FUFuRC5e