18 grudnia 2012

Mani na dziś: Cukierkowo i makowo :)

Dawno nie dodawałam żadnego postu z paznokciami, więc proszę. Dziś połączenie dwóch lakierów
Golden Rose. Jeden to brokacik z popularnej ostatnio serii Jolly Jewels nr. 110, a drugi pochodzi z serii Rich Color 09. Oba lakiery zakupiłam stosunkowo niedawno, mam je po raz pierwszy na paznokciach. Ok, ten brokacik po raz drugi, ale najpierw dałam go na wszystkie paznokcie i od razu prawie zmyłam. Nie pasuję mi taki efekt, wolę jednak dać brokat na jeden paznokieć i utworzyć z tego jakieś ciekawe połączenie kolorystyczne. Brokat kryje po 2-3 warstwach, wszystko zależy od umiejętnego nałożenia. To samo tyczy się różowego lakieru, ja daje 3 cienkie warstwy, ponieważ taki efekt najbardziej mnie zadowala. Nie powiem wam ile lakiery wytrzymują, bo ja zazwyczaj co dwa dni zmieniam lakier i nie potrzebna mi jakaś super jakość. Brokat właśnie kojarzy mi się z makami, a ten różowy z cukierkami :) Ogólnie oba lakiery bardzo polecam. Sądzę, że są to chyba dwie najlepsze serie Golden Rose. Oprócz nich lubię także serie Paris i tak średnio Sweet Color i Miss selene. Najmniej lubię serie proteinową, lakiery nie kryja nawet po trzech warstwach...
Napewno zakupię jeszcze inne kolorki z tych serii :) Zwłaszcza brokaty mam już upatrzone, ale to wszystko przez Was! Kusicie nimi baaaardzo! :)







Podoba Wam się takie połączenie? Co sądzicie o lakierach GR? Jaka seria należy do waszej ulubionej? ;)

Zaraz biorę sie za post o moim ulubionym podkładzie, także jakoś wieczorem powinnien się ukazać :)

12 komentarzy:

  1. swietny jest ten lakier kropek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny efekt. :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta kolekcja Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda takie połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tan lakier JJ ale pomalowałam całą rękę nim i nie wyglądało to ładnie a u Ciebie na dwóch palcach super się to prezentuje:)Przynajmniej sie nie umęczysz przy zmywaniu:P

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny jest ten maczek , ja bym go widziała na wszystkich swoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądają razem, ale zmywanie brokatowych lakierów to istny koszmar. :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery i obiektywny komentarz. Zachęcam do obserwowania mojego bloga. Wyłączyłam opcje dla komentatorów anonimowych ze względu na uciążliwy dla mnie spam.

Read more: http://onlysweetpink.blogspot.com/2012/10/technicznie-jak-zmienic-ikonke-anonimow.html#ixzz2FUFuRC5e