18 grudnia 2012

Moje podkładowe KWC czyli Max Factor Facefinity 3w1

Od pewnego czasu szukałam swojego idealnego podkładu. Testowałam już ich bardzo dużo m.in True Match Loreala, Healthy Mix Bourjois (który także uwielbiam!), 123 Perfect Bourjois i inne. Jedynie HM sprawdził się u mnie i bardzo go polubiłam. Ale nadal szukałam czegoś co sprawdzałoby się na zime, bo niestety według mnie HM w ogóle nie pasuję na zime bo jest lekki. A na zime szukam głównie czegoś cięższego. Zdecydowałam się na nowość Max Factor, podkład Face finity all day flawless 3w1, który jest połączeniem bazy, korektora i podkładu. Chciałam go kupić podczas wielkiej promocji -40 % na wszystko w Rossmannie, niestety ale półka po nim była już pusta lub został najciemniejszy odcień. Musiałam poczekać, i akurat w następnej gazetce Rossmanna ukazała się promocja z okazji 20 lat Max Factor w Polsce i dlatego było -20% na wszystkie produkty tej marki. Od razu postanowiłam go zakupić, bo niby świetna okazja. Ale później zobaczyłam, że w Hebe normalnie kosztuję tyle samo co na promocji w Rossmannie :D Podkład jest średnio ciężki, bardzo dobrze kryje, chociaz przy większych niedoskonałościach wiadomo, że potrzebny jest korektor. Konsystencja jest raczej bardziej gęsta niż rzadka. O dziwo matuje! I to na bardzo długo. Obędzie się nawet bez pudru, chociaż ja i tak potrzebuje jeszcze użyć odrobine pudru na strefe T, ponieważ to właśnie ona nadmiernie mi się przetłuszcza. Podkład ten ma także świetne opakowanie, szklane, z pompką, która posiada blokade. Szkoda tylko, że resztki podkładu zmarnują się bo raczej nie będę rozbijać szklanego opakowania ;) Na całą twarz wystarczaja mi jedna duża kropelka. Podkład trzeba szybko rozprowadzić po twarzy, ponieważ bardzo szybko zasycha. Nie zapycha, nie podkreśla suchych skórek. Żałuje jedynie, że w drogeriach nie są dostępne jaśniejsze odcienie, ponieważ nawet ten co mam teraz jest odrobinke za ciemny, ale raczej nie widać tego i nie odznacza się to. Słyszałam, że w internecie są dostępne jasniejsze odcienie, więc może kiedyś i w drogeriach będą dostepne. Wytrzymuje spokojnie od rana do wieczora! Na waciku podczas demakijażu mam jeszcze pełno podkładu na waciku, co jest dla mnie niesamowite, ponieważ gdy używałam innych podkładów nawet nie było po nich śladu podczas wieczornego demakijażu. Podkład jest praktycznie bezzapachowy, co jest dla mnie plusem. Nie lubie gdy podkład pachnie bardzo mocno, ponieważ uważam, że tego typu produkt ma działać a nie pachnieć. Baaaardzo, ale to bardzo polubiłam ten podkład, który napewno ponownie zakupie :)
OCENA: 6/6
CENA: od 50 zł do 60 zł. I w zależności od promocji.
DOSTĘPNOŚĆ: Superpharm, Rossmann, Hebe, internet.







     Testowałyście go? Co wy o nim sądzicie? :)

Zapraszam na rozdanie.


13 komentarzy:

  1. W Rossmanie są ponoć próbki tego podkładu więc czemu by nie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kusisz :D kolor ma dość fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio też czytałam pozytywną recenzję tego podkładu i przyznam się szczerze, że zastanawiałam się nad nim. Takim moim numer 1, jest EL Double-Wear, ale niestety jego cena poszła mocno w górę. Przyznaję, że jeszcze nie patrzyłam na próbki, ale zmartwiło mnie to, że napisałaś o braku jasnych odcieni:( Przez internet nie dobiorę na bank.

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie się nad nim zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbowałam próbki w sklepie i jak dla mnie za mało kryję, ale inne podkłady Max Factor lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój KWC.. Love;)

    OdpowiedzUsuń
  7. coraz bardziej się w nim zakochuję - miałam początkowo problemy z aplikacją jednak teraz nie robi mi psikusów i jest dobrze a nawet bardzo dobrze :) mi akurat udało się go upolować za -40% :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam, ale super, że znalazłaś coś odpowiedniego dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że znalazłaś coś idealnego dla siebie, ja na razie dalej szukam, jednak mam 2 otwarte podkłady i jeden w kolejce, więc muszę się wstrzymać z nowymi zakupami ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy kuszą tym podkładem :P
    po wyczerpaniu moich zapasów zdecyduję się właśnie na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam tego podkładu ale jest bardzo kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę wypróbować ten podkład - ostatnio ciągle słyszę o nim coś dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachęciłaś mnie - wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery i obiektywny komentarz. Zachęcam do obserwowania mojego bloga. Wyłączyłam opcje dla komentatorów anonimowych ze względu na uciążliwy dla mnie spam.

Read more: http://onlysweetpink.blogspot.com/2012/10/technicznie-jak-zmienic-ikonke-anonimow.html#ixzz2FUFuRC5e