1 grudnia 2013

Lenka Kosmetik - paleta magnetyczna na 12 cieni

Jest to moja pierwsza tego typu paleta. Ogólnie ja rzadko maluję się cieniami do powiek, zazwyczaj stawiam na kreskę wykonaną eyelinerem. W mojej paletce mam jak na razie 7 cieni. Są to kolory pastelowe i ciemne, najczęsciej używam tych ciemnych. Kiedyś wykorzystywałam czarny cień do robienia kreski, lecz w ciągu dnia rozmazywała i się wychodziło ciemne rozmycie, co nie wyglądało efektownie. Najczęściej wybieram także połączenie ostatniego cienia z 3. Jeżeli cienie to tylko takie kolory. 1,2 i 4 to zupełnie nie moja bajka. Ale przejdźmy do konkretów... Ciemne cienie mają rewelacyjną pigmentacje, lecz niestety bardzo się obsypują pod okiem. Sprawia to wielki kłopot, bo gdy próbuje to zmyć, to w efekcie wszystko się rozmazuję i ponownie muszę nakładać w to miejsce podkład, puder itd. Szczerze mówiąc z jasnych cieni tylko beżu użyłam więcej niż jeden raz. Żółci, kobaltu i mięty nigdy nie miałam więcej niż jeden raz i nie wychodziłam w nich z domu. To zdecydowanie nie są moje kolory na powiekach. Nie podobają mi się kolorowe cienie u osób, które z wizażem nie mają nic wspólnego. Jeżeli ktoś posiada odpowiednie umiejętności w tym temacie, to takie kolory mogą wyglądać piękne. Mnie jak na razie niestety nie przekonują. Co mogę więcej powiedzieć? Ogólnie dosyć wysoka jakoś za niską cenę. Z tego co widzę tych produktów już nie ma w sklepie, ale pojedynczy cień kosztował ok 3 zł, a sama paletka ok 12-17 zł. 



Jak widać na zdjęciu, opakowanie jest bardzo podatne na zabrudzenia i odbicia palców. Nie wygląda to na zdjęciu zbyt estetycznie, lecz w rzeczywistości jest to praktycznie niewidoczne.

 
Na górze znajdują się jasne kolory, a na dole ciemniejsze. 








OCENA: 4+/6

Lubicie paletki magnetyczne z możliwością dobrania ulubionych kolorów cieni? Czy wolicie takie już przygotowane przez producenta?


10 komentarzy:

  1. chciałam je zamówić ale boję się, że będą zbyt kredowe :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, szczególnie ta czerń,kobalt i śliwka :P Śliczny nagłówek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się kolory. Jeśli chodzi o paletki- wolę te magnetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten ostatni kolor cienia bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się paletka magnetyczna, ale na razie korzystam z "gotowców" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam sama dobierać palety pod względem kolorystycznym :) znacznie ułatwia to organizację ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I must say, I think your really on point with this, I can't say I am completely on the same page, but its not big of a deal .
    jeux action

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne te cienie..pigmentacja naprawde zadowalajaca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 na górze, 1 i 3 na dole to moje kolorki. Podoba mi się ta paletka- łatwy ma się dostęp do wyjmowania cieni nie to co w Inglocie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka zapowiada się ciekawie...sama się kiedyś zastanawiałam nad zakupem tych cieni. Może jeszcze pomyśle nad tym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery i obiektywny komentarz. Zachęcam do obserwowania mojego bloga. Wyłączyłam opcje dla komentatorów anonimowych ze względu na uciążliwy dla mnie spam.

Read more: http://onlysweetpink.blogspot.com/2012/10/technicznie-jak-zmienic-ikonke-anonimow.html#ixzz2FUFuRC5e