24 marca 2013

Mariza, matująca baza pod makijaż

Witam ;) Chcę Wam dzisiaj zaprezentować produkt, który otrzymałam do przetestowania od Pani Grażyny http://www.mariza-kosmetyki.eu

ZAPACH: Jest prawie to prawie, że produkt bezzapachowy, ale jednak można wyczuć taką delikatną nutke. Czego? Tego nie wiem, ale kojarzy mi się przyjemnie i pudrowo.
KONSYSTENCJA: Bardzo gęsta, ale nie mam problemów z rozprowadzeniem produktu na twarzy.
WYDAJNOŚĆ: Jest to największy minus tego produktu, mi wystarczył on zaledwie na ponad miesiąc.
OPAKOWANIE: Bardzo wygodne, uwielbiam opakowania z pompką, a ten produkt właśnie takie posiada. Pompka dozuje odpowiednią ilość produktu i się nie zacina.
OGÓLNIE: Produkt ten pokochałam od pierwszego użycia. Przede wszystkim genialnie matuję na parę godzin! Twarz po jej nałożeniu wydaje się być satynowa i bardzo miła w dotyku. Podkład lepiej rozprowadza się po jej nałożeniu i mam wrażenie, że wytrzymuje dłużej na twarzy. Ta baza sprawia także, że moja twarz wygląda świeżej i naturalniej. Powoduje nawet to, że podkład, który zawsze podkreślał pory i suche skórki wygląda o wiele lepiej z bazą niż sam. Jest to mój pierwszy tego typu produkt, więc nie mam żadnego porównania, ale sądzę, że jednak baza potrafi bardzo zmienić nasz makijaż. Ja już praktycznie nie umiem żyć bez tej bazy, a już mi się skończyła i koniecznie muszę znaleźć konsultanke Marizy w mojej okolicy i ją zakupić ;) Jest to po prostu genialny produkt, który bardzo zmienia mój makijaż. Zdecydowanie polecam!



                                                     
DOSTĘPNOŚĆ: TUTAJ
OCENA: 6/6
CENA: 28 zł za 15 ml


Jeśli jesteście zainteresowani kosmetykami Mariza, firma oferuje ciekawe opcje dla zarejestrowanych
Trzy opcje do wyboru :
- zamawiasz produkty, korzystając ze specjalnego 30% rabatu podstawowego.
Możesz więc kupować kosmetyki wyłącznie dla siebie w bardzo
atrakcyjnych cenach
- polecając i sprzedając produkty innym,
zarabiasz realnie 30%, czyli różnicę między ceną katalogową a Twoją ceną
zakupu. Zwiększając swoje zakupy możesz otrzymywać dodatkowe bonifikaty
- zajmując się budową własnej struktury sprzedaży Twój zysk wzrasta.
Otrzymujesz dodatkowe bonifikaty od obrotu tworzonej Grupy Osobistej
oraz bonusy w generacjach od kolejno odłączanych Grup Liderskich.
- darmowa rejestracja ( bez konieczności wykupywania pakietów startowych jak w innych firmach )
- bezpłatne katalogi
- Brak limitu zamówień i obowiązku comiesięcznego ich składania !!!
- Możliwość rezygnacji ze współpracy w każdym momencie, bez podawania jej przyczyny !!!
Więcej informacji + Katalog + Regulamin oraz Formularz Rejestracyjny na stronce www.mariza-kosmetyki.eu 
lub :
- Jeśli jesteś zainteresowana/y kosmetykami Mariza, możesz zostać Klientem Bezpośrednim rejestrując się na stronce www.mariza-kosmetyki.eu i kupować z 30% zniżką bez zobowiązań.
 E-mail do kontaktu : grazyna@mariza-kosmetyki.eu

Co sądzicie o produktach firmy Mariza? Ja bardzo polubiłam tę firme i uważam, ze z tych z sprzedaży bezpośredniej jest na pierwszym miejscu za jakość kosmetyków ;)

14 komentarzy:

  1. miałam raz bazę silikonową wygładzającą pod makijaż z Soraya, ale zapychała mi buzię :( ale skóra po jej zastosowaniu była super miękka i jedwabista, także wiem co czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tej bazy jeszcze nie używałam, ale chętnie się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niedługo będę szukać bazy, która przedłuży makijaż na kilka godzin dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sobie chwalę bazę pod makijaż z inglota;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę znaleźć idealnej bazy. Niby matują, ale potem w ogóle nie mogę poprawić makijażu, bo wszystko schodzi. Testuję Lancome, zobaczymy ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy produkt, od kilku miesięcy chodzę i myślę nad kosmetykami Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam doswiadczenia,bo nie stoswalam dotychczas bazy pod makijaz, jestem w tyle :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mariza podbija nasz rynek;) Nie używam takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda ciekawie, jeszcze nie próbowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba będę musiała wypróbować:D
    zapraszam do siebie pricilla94.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja muszę zacząć używać jakiejś bazy, wezmę tą pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmii super, mam ochotę od razu nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiś czas temu testowałam wiele baz pod makijaż, niestety żadna na spełniłam obietnic i dałam sobie z nimi spokój. Ciekawa jestem tej z marizy..

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko fajnie kosmetyki niedrogie i nawet całkiem dobre,zapisałam się już dawno, ale tylko raz do tej pory złozyłam zamówienie, a to dlatego, że koszt wysyłki to 16zł czyli strasznie dużu. Mniejszy bądź zerowy koszt ponosi się przy dosyć dużym zamówieniu, no a dla samej siebie jak to sobie zakładałam niejestem w stanie składac takich wielkich zamówień. Innym katalogu pokazać nie mogę bo za wysyłke życza sobie tak samo 16zł :/ albo dodaja do zamówinia, ale jak złozyć zamówienie skoro katalogu brak, a każdy woli sobie przekartkowac niż w pdf oglądać Trochę te ich zasady logistyczne są źle poukładane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery i obiektywny komentarz. Zachęcam do obserwowania mojego bloga. Wyłączyłam opcje dla komentatorów anonimowych ze względu na uciążliwy dla mnie spam.

Read more: http://onlysweetpink.blogspot.com/2012/10/technicznie-jak-zmienic-ikonke-anonimow.html#ixzz2FUFuRC5e