22 listopada 2012

Bath&Body Works, Signature Collection Sensual Amber.

Witajcie w czwartkowy poranek. Dziś przygotowałam dla Was recenzje produktu, który otrzymałam od sklepu, który funkcjonuje na Allegro Shape_BBW. Otrzymałam od nich dwa produkty Bath&Body Works - mgiełke, którą recenzje zaraz będziecie mogli przeczytać oraz żel antybakteryjny do rąk bez użycia wody, którego recenzja ukaże się w ten weekend. Mgiełka na początku gdy tylko ja powąchałam zaskoczyła mnie swoim pięknym zapachem. Jest to zapach ciężki a zarazem słodkawy. Kojarzy mi się z ekskluzywnymi perfumami. Sądzę, że jest to zapach pasujący do kobiety z klasą, która jest elegancka i pachnie wytwornie. Gdy wącham tę mgiełke na myśl przychodzi mi piękny zachód słońca. Zresztą wygląd butelki także to przypomina. Sądzę, że jest to taki zapach, który może spodobać się wielu osobom, bo po pierwsze jest bardzo wytworny, a z drugiej strony powala swoją charakterystyczną nutą zapachową. Jego nazwa to zmysłowy bursztyn... Nie wiem jak może pachnieć bursztyn, czy jest zmysłowy. Ale wiem, że zapach tej mgiełki przywodzi mi na myśl morze, wieczór i zachód słońca. A to mi sie właśnie kojarzy z tą nazwą. Mgiełka ogólnie jak to mgiełka jest niezbyt trwała, trzyma się ok pół godziny. Używam jej także jako odświeżacza powietrza, bo później w całym pomieszczeniu roztacza się piękny zapach. Ogólnie można ją wykorzystać na wiele sposobów. Jest jej bardzo dużo, bo aż 236 ml, a jest bardzo wydajna, więc nie wiem kiedy ja to zużyje ;) Butelka jest wysoka, plastikowa,  w odcieniach ciemnego różu. Bardzo podoba mi się jej wygląd. :) Jak widać, ciężko jest mi opisywać zapachy, bo szczerze mówiąc średnio się na tym znam. Nie potrafię określić danego zapachu, zresztą wybór zapachu to rzecz bardzo indywidualna. Nie każdemu może się spodobać co spodobało się mi.








Wiecie, że od jakiegoś czasu kosmetyki Bath&Body Works są dostępne w Polsce? Szkoda, że tylko w Warszawie :(

Co sądzicie o tej firmie? Macie z nią jakieś doświadczenia? :)

3 komentarze:

Dziękuję za każdy szczery i obiektywny komentarz. Zachęcam do obserwowania mojego bloga. Wyłączyłam opcje dla komentatorów anonimowych ze względu na uciążliwy dla mnie spam.

Read more: http://onlysweetpink.blogspot.com/2012/10/technicznie-jak-zmienic-ikonke-anonimow.html#ixzz2FUFuRC5e