12 lipca 2012

Recenzja: Multi Suplemental, Vitasuplemental.

Cześć. Dziś zapraszam Was na recenzje suplementu Vitasuplemental od firmy Multi Suplemental.
Od razu zaznaczam, że tabletki testowała moja mama i napisałam recenzje na podstawie jej zdania.

OPIS PRODUCENTA: TUTAJ.
KOLOR: Tabletka jest pomarańczowo ciemno-zielona.
CHARAKTERYZACJA TABLETKI: Tak samo jak w przypadku Stress Off jest ona z osłonką, w kształcie walca. Szybko się ją połyka, nie czuć jej smaku. Według mnie jest ona bezzapachowa.
PLUSY:
+ Rzeczywiście środek pozytywnie wpływa na wygląd skóry, bo moja mama zauważyła, że jej skóra po zażywaniu tych tabletek wygląda promiennie i zdrowo.
+ Ładny wygląd tabletki, łatwo się ją połyka.
+ Moja mama ma średnią kondycje, a te tabletki ją wzmocniły.
+ Lepiej się wysypiała.
MINUSY:
- Trochę zbyt wysoka cena. Najbardziej opłaca się kupić Stress Off i Vitasuplemental w pakiecie za 55, 99 zł, wtedy cena wychodzi nawet okej.
OCENA: 4+/6.
CZY POLECAM?: Nie jest to nic specjalnego, szczególnie energii i samopoczucia nie poprawia, ale można wypróbować. U mojej mamy się niezbyt sprawdziło i raczej nie zakupi tego suplementu.
DOSTĘPNOŚĆ: TUTAJ
CENA: 49,90 zł za 30 sztuk. Teraz obowiązuję promocyjna cena 34,99 zł.



9 komentarzy:

  1. pełno jest tego typu tabletek i cieżko trafić na te wyjątkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są, Obserwuję i zapraszam do mnie. D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie , starannie przygotowane recenzje:-) Jezeli chodzi o takie tabletki to ja lykam biotin :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" is made of thousend of blogs from 135 countries. If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog!

    Obserwuję Twojego bloga tylko mam zablokowaną widoczność profilu :) Liczę, że ty zrobisz to samo na moim blogu:

    by-klaudia.blogspot.com

    xoxo. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna kuszę sie na te tabletki i muszę je w końcu zamówić :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam do czynienia z suplementami , ale moja koleżanka tak, mało co po nich nie wymiotowała. Nie polecam. Zapraszam do siebie, http://itssoridiculous.blogspot.com , byłabym bardzo wdzięczna za dodanie do obserwowanych, komentarz czy udział w ankiecie, a już w ogóle za wejście na mojego bloga! Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery i obiektywny komentarz. Zachęcam do obserwowania mojego bloga. Wyłączyłam opcje dla komentatorów anonimowych ze względu na uciążliwy dla mnie spam.

Read more: http://onlysweetpink.blogspot.com/2012/10/technicznie-jak-zmienic-ikonke-anonimow.html#ixzz2FUFuRC5e