17 stycznia 2012

Moje ostatnie zdobycze.

Cześć, dziewczyny! Ostatnio wybrałam się do galerii w poszukiwaniu mega wyprzedaży, ale niestety bardzo się zawiodłam. Liczyłam, na jakieś super przeceny, a tu zniżki po 10-20 zł. W jedynym sklepie nawet widziałam naszyjnik przeceniony z 39,99 zł na UWAGA 39,99 zł. Śmiechu warte! :) Jak pisałam, wybrałam się do Sephory. Nic tam nie kupiłam, ponieważ wszystko było już przebrane. Byłam w ciężkim szoku, bo w końcu trafiła mi się miła konsultantka. Za to w Douglasie trafiłam na bardzo niemiłe babsko. Do natury również zajrzałam i stwierdziłam, że pracują tam same pozytywnie nastawione do klienta kobiety. Zdecydowanie bliżej mi po drodze Rossmann i właśnie z tego powodu częściej tam zaglądam, ale teraz już wiem, że wolę pojechać do Natury.
Muszę wam się również pochwalić tym, że ostatnio znalazłam w lumpeksie sweterek w 100% z kaszmiru za niecałe 2zł. Od razu pokochałam go, za jego niesamowitą miękkość. Weszłam ostatnio do Zary. I zastanawiam się, dlaczego tyle kobiet lubi ten sklep? Bo ja nie rozumiem zamiłowania do tego sklepu, który jak dla mnie jest beznadziejny. Ceny są stanowczo za wysokie, jak na tę jakość. A wy kupujecie tam?



• Róż z jedwabiem i wit. E - Wibo.
• Eyebrow, stylist set - Essence.
• Glamour palette - Sensique.
• Żel pod prysznic - Dove.
• Pędzle ze stojakiem - New look.
• Mus do ciała - See you.

I prezent...



Rzeczy niekosmetyczne...



• H&M - 20 zł z 40 zł.



• New look, 20 zł z 30 zł.



• New look, 40 zł ze 129 zł.



• Różowa bransoletka - H&M 5 zł z 10 zł (chyba).
• Bransoletka z kuleczkami - New look, 10 zł z 40 zł.
• Naszyjnik - New look, 10 zł z 30 zł.

Kupiłam jeszcze kilka topów i spodnie.

Mój podkład jest na wykończeniu i poszukuję jakiegoś nowego. Musi być on bardzo jasny, do cery tłustej i kosztować w granicach 50-70 zł. Słyszałam dużo pozytywnych opinii o Revlon - Colorstay. A wy miałyście go? Jaki podkład mi polecacie?

13 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy kupiłaś. Ja też nie przepadam za Zarą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Revlon jest mocno kryjący i najlepszy na zimę. Można dopasować sobie kolor - najlepiej pójsc do jakiejs drogerii sprawdzić kolory i zamówić na allegro (o połowę tańsze - można zaoszczędzić ok.30 zł :)).
    Co do Zary - zależy w jakim miescie. Niestety w mniejszych miastach są same "zsypy" i ciężko znaleźć cos fajnego ;/

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. polecam CS :) u mnie jest jego recenzja nawet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Revlon forever ;) dziś kupiłąm Pharmaceris mocno kryjący, zobaczymy jak sie sprawdzi bo opinii dużo dobrych slyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten stojak na pędzle jest świetny! A jeśli chodzi o Zarę, to ja też tam nieczęsto zaglądam. Zdecydowanie bardziej wolę Reserved czy Stradivarius.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zakupy:)
    A ja bardzo lubię Zarę!

    http://the-beautyoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka z kuleczkami mnie zauroczyła;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że na fajne rzeczy trafiłaś. Ciekawe kiedy tu będą fajne przeceny ;D
    Buty są boskie!
    Zapraszam na: uroda-i-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ta bransoletka jest urocza :D
    i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam tylko Revlon Colorstay - idealnie kryje, umiejętnie nałożony nie tworzy maski, na lato może być za ciężki, ale zimą wiosną i jesienią jak najbardziej! Ja mam kolor 150 BUFF, jest bardzo jasny, ale nie "trupio blady" ;) tak więc powinnaś być zadowolona :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - cassante.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  11. buty takie tanie??kurcze ale trafiłas, podobaja mi się

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery i obiektywny komentarz. Zachęcam do obserwowania mojego bloga. Wyłączyłam opcje dla komentatorów anonimowych ze względu na uciążliwy dla mnie spam.

Read more: http://onlysweetpink.blogspot.com/2012/10/technicznie-jak-zmienic-ikonke-anonimow.html#ixzz2FUFuRC5e