29 grudnia 2011

Podsumowanie roku 2011.

Witam, was dziewczyny. Muszę się Wam przyznać do czegoś strasznego, mianowicie dziś zjadłam całą tabliczkę czekolady, pół opakowania ciastek i to wszystko popiłam pepsi! Sumując święta i mój dzisiejszy wybryk, przybyło mi jakieś 5 kg. Po nowym roku biorę się dietę i zapisuję się fitness. Pewnie będzie jak co roku, ale tym razem wytrwam. Obiecuję! :)

Dziś przygotowałam dla Was listę, moich hitów kosmetycznych roku 2011.
Kolejność jest oczywiście przypadkowa, ponieważ każdy z tych kosmetyków lubię tak samo...

Puder Loreal - True match.



Odkryłam Go pod wakację i się zakochałam. Jest idealny! Recenzję znajdziecie tutaj.

Eyeliner Rimmel - Glam eyes liquid liner.



Mój ulubiony eyeliner, nim nauczyłam się robić idealną kreskę. I sądzę, że często będę do niego wracać.

Woda micelarna Bourjois.



Nie drażni oczu i dobrze zmywa tusz do rzęs. Zdecydowany faworyt wśród płynów micelarnych.

Peeling gruboziarnisty Perfecta.



Oczyszcza i wygładza skórę. Zdecydowanie polecam!

Szampon do włosów Herbal Essences - Beautiful ends.



Dobrze się pieni, ładnie pachnie oraz nabłyszcza.

Podkład Loreal studio secrets - High definition.



Dostałam go w Douglasie za 1 grosz i jestem bardzo zadowolona z jego efektów. Nie zapycha, jest lekki i bardzo lubię ten pędzelek, który jest dołączony do niego.

Oczywiście to jedynie mała cząstka moich ulubieńców. :)

Zdaję sobie z tego sprawę, że dzisiejszy post jest bardzo kiepski, ale to wynika z tego, że jestem przeziębiona i bardzo boli mnie głowa. Obiecuję, że jutrzejsza recenzja maseczki, będzie bardziej treściwa i interesująca.

Oto kosmetyki, które aktualnie testuję -





20 komentarzy:

  1. Żadnego nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie przytyłam nic, na szczęście:)
    płyn micelarny chętnie kupie,
    mam go już na liście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci tyle, że ten żel pod prysznic z Timoteia pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam próbki tego pilingu, rzeczywiście ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam teraz z Perfecty peeling drobnoziarnisty- jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Timotei szampon , jest dobry < 3 noszę go na basen xd

    OdpowiedzUsuń
  7. mi również przybyło 5kg, noworoczne postanowienia te same ehhh:)
    słyszałam już że płyn z Bourjois jest świetny muszę spróbować, tym bardziej że stary się wykańcza:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. a moze by tak zwiekszysc ilosc odwiedzin na blogu bo adres mam ze strony zapytaj ... a ja Cie zapraszam na autosurfs.pl z 300 blogerów zagloada do siebie nawzajem codziennie

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tych słodyczy ale nie przejmuj się... od nowego roku dieta ;) jak pewnie większość z nas rozpoczniesz nowy rok na diecie i życzę Ci wytrwałości i sukcesu :D A no i oczywiście szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak można tyle jeść, żeby 5kg. przytyć? Jp. Chyba bym się psychicznie załamała :d, ale to nic schudniesz :P, ale dziewczyny wy to nie macie silnej woli, co rok te same zaklamane postanowienia :d

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPER, NAPRAWDĘ FAJNIE!!!
    :^)

    OdpowiedzUsuń
  12. Puder Loreal True match- chciałam wczoraj iść i go kupić hehe, ale nie byłam zdecydowana. A teraz to się chyba skuszę.. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Też posiadam puder Loreal i musze przyznać, że jestem zadowolona. Poprzednio używałam z Gosh i poważnie, ten jest o nieeebo lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog !

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  15. Znasz jakieś fajnie strony z florystyką?
    Robiłaś może jakiś kurs podpytuje bo też się tym interesuje.
    Pozdrawiam (bardzo fajny blog!)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stosuję zestaw Herbal Essences - Beautiful ends szampon i odżywka i jak najbardziej jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy blog . Kosmetyki wypróbuje .
    + Nie mogłabyś zrobić jakiegoś postu jak dbać o zęby i ogólnie żeby pozbyć się brzydkiego zapachu ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. ja odkrylam puder true match dwa miesiace temu rewelacja, a peeling Dax moj kosmetyk od wielu lat

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery i obiektywny komentarz. Zachęcam do obserwowania mojego bloga. Wyłączyłam opcje dla komentatorów anonimowych ze względu na uciążliwy dla mnie spam.

Read more: http://onlysweetpink.blogspot.com/2012/10/technicznie-jak-zmienic-ikonke-anonimow.html#ixzz2FUFuRC5e