18 lutego 2014

Misz-masz!

Mam wieczny problem z komputerami, więc muszę publikować posty z telefonu, ale postaram się nadrobić i jutro dodam post o jakimś produkcie kosmetycznym.

Dzisiejsze paznokcie to absolutny misz-masz! Czyli dużo się dzieje, różne wzory ;) mi akurat manicure z każdym innym paznokciem bardzo się podoba i wolę takie coś niż klasykę ;) Czasem lepiej postawić na coś nieoczywistego. Dzisiejsze zdobienie łączy w sobie ombre, panterke oraz babeczke, która robiłam po raz pierwszy więc niedopracowana i krzywa. Ale następnym razem będzie lepiej.

Co sądzicie? :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny efekt :) Pomimo tego, że wszystko niby zupełnie inne to powiązane kolorystycznie wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeej, fajna ta babeczka! to nic że lekko krzywa ;p
    a ja bym chciała umieć taką panterkę strzelić:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. zmieniłam własnie adres mojego bloga z colour-your-own-life na http://claudialovesclaudia.blogspot.com/ :D dlaczego pisze o tym do Ciebie? ponieważ jesteś moją obserwatorką a jako, że chciałabym, byś wciąż była na bieżąco, musiałabyś mnie odobserwować i zaobserwować na nowo, jeśli to nie kłopot, rzecz jasna :) pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  3. Najbardziej podobają mi się te cętki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się te cętki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te babeczki Ci wyszły ;) Jest tak kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie BOMBA "kaloryczna" - cudowne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawniej bym powiedziała, że to ohydnie wygląda, że za dużo wszystkiego. Ale chyba się zmienia moda i zaczyna mi się podobać, że na każdym paznokciu co innego i z przepychem :D Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Panterka wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery i obiektywny komentarz. Zachęcam do obserwowania mojego bloga. Wyłączyłam opcje dla komentatorów anonimowych ze względu na uciążliwy dla mnie spam.

Read more: http://onlysweetpink.blogspot.com/2012/10/technicznie-jak-zmienic-ikonke-anonimow.html#ixzz2FUFuRC5e