9 sierpnia 2012

Recenzja: Dermedic, Hydrain3 Płyn micelarny H2O.

Cześć, wiem, że ta recenzja miała się ukazać wczoraj. Lecz wczoraj po wycieczce po sklepach z moją koleżanką nie miałam siły dosłownie na nic.
Także recenzje przeniosłam na dzisiaj. Dzisiaj płyn micelarny, który otrzymałam od firmy Dermedic za co bardzo dziękuję.

POJEMNOŚĆ: 200 ml.
OPAKOWANIE: Plastikowe, wygodne. Na otwarciu na pisane jest press. Otwieramy płyn po jednym naciśnięciu palcem.
ZAPACH: Kojarzy mi się ze... szpitalem lub przychodnią.Więc nie jest przyjemny zapach. Na początku było mi trochę ciężko go używać właśnie przez ten zapach, ale już się przyzwyczaiłam.
KONSYSTENCJA: Jak każdy płyn micelarny, ma konsystencje wody.
KOLOR: Bezbarwny.
MOJA OPINIA: Nie jest to żaden super hit, ale nie jest to także bubel. Jest to po prostu średniak, jakich jest wiele na rynku. Fajnie zmywa tusz do rzęs i jasne cienie, za to z eyelinerem, kredką i ciemnymi cieniami sobie kompletnie nie radzi. Trzeba dużo razy przecierać, aby uzyskać zadowalający efekt. Za to dobrze zmywa podkład, puder, róż i bronzer. Nie muszę się przejmować, że coś zostało niepotrzebnego na mojej twarzy, chociaż i tak po przemyciu twarzy płynem micelarnym, myję twarz żelem do mycia twarzy i wtedy jestem w 100 % pewna, że zmyłam cały makijaż. A demakijaż to rzecz bardzo ważna, nie wyobrażam sobie pójść spać w makijażu. Nie ważne czy jestem zmęczona czy nie, demakijaż musi być. A ten płyn jest okej, ale nie jest to żadne KWC. Ale można wypróbować, jeżeli się robi delikatny makijaż. Bo do mocniejszych kompletnie się nie nadaję. :)
OCENA: 3+/6
DOSTĘPNOŚĆ: Superpharm, apteki.
CENA: ok.22 zł.




Ten produkt średnio mnie do siebie przekonał, za to bardzo polubiłam krem do rąk Dermedic z serii Emolient Linum, którego recenzja ukaże się w przyszłym tygodniu.

A co wy dziewczyny sądzicie o tym płynie micelarnym? Jaki jest Wasz ulubiony płyn micelarny? Bo ja uwielbiam płyn Eucerin i Bourjois. Przekonała mnie do siebie także próbka Biodermy wersja Sebium. Jest bardzo fajna i rozważam zakup tego micela, ale czekam na jakąś ekstra promocje. ;)

5 komentarzy:

  1. średniak za 22zł, hmm, ja podziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie dobrze zmywa wszystko, może masz mocniejsze kredki, albo eyelinery:D
    też nie położyłabym się spać w makijażu ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uzywam mleczka do demakijazu :) ten jest troszkę drogi, tm bardziej że nie zmywa dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jeszcze nie kupowałam produktów Dermedic..ale jak piszesz że średniak to nie ma chyba co wydawać pieniędzy...
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  5. ja preferuję mleczka do demakijażu. kiedy rozwiązanie konkursu? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery i obiektywny komentarz. Zachęcam do obserwowania mojego bloga. Wyłączyłam opcje dla komentatorów anonimowych ze względu na uciążliwy dla mnie spam.

Read more: http://onlysweetpink.blogspot.com/2012/10/technicznie-jak-zmienic-ikonke-anonimow.html#ixzz2FUFuRC5e