13 maja 2012

Recenzja: Wibo, Nawilżająca pomadka do ust nr. 01

Witajcie, zapraszam na recenzję szminki marki Wibo.

OPIS PRODUCENTA: Kuszące, przyciągające spojrzenie,
właśnie o takich ustach marzy każda
z nas! W nadchodzącym sezonie,
aby uzyskać pożądany efekt
olśniewających ust, postaw na
pomadkę. Jest zdecydowanie
trwalsza niż błyszczyk, zwłaszcza,
gdy wcześniej stworzymy dla niej
bazę stosując odrobinę sypkiego
pudru lub delikatnie nałożymy
cienką warstwę podkładu. Nasycone
wyrazistym pigmentem usta
sprawią, że będziesz wyglądała
promiennie i intrygująco przez cały
dzień! Przy wyborze pomadki
pamiętaj, że niezależnie od odcienia,
powinna ona nawilżać usta tak, by
były gładkie i zniewalające.
Wszystkie te kryteria spełnia nowa
pomadka Wibo o bogatej
nawilżającej formule. Nie wysusza
ust, a dodatkowo sprawia, że stają
się aksamitnie miękkie. Pomadka
dostępna jest aż w 9
najmodniejszych odcieniach, dlatego
każda urodowa trendsetterka na
pewno znajdzie swój ulubiony kolor.
Pomadka dostępna w
najmodniejszych odcieniach różu,
brązu, czerwieni i fioletu.
ODCIEŃ: 01.
ZAPACH: Bardzo przyjemny, ja wyczuwam w nim nutkę wanilii.
KOLOR: Jasny róż.
OPAKOWANIE: Tragiczne! Ten guziczek co chwile odpada. W ogóle uważam, że producent nie potrzebnie eksperymentował z nim. Wszyscy na niego narzekają, ja także bo jest to największy minus tej szminki.
TRWAŁOŚĆ: Bardzo kiepska, szminka utrzymuję się na ustach jedynie jakąś godzine, co dla mnie jest masakrycznym wynikiem.
PLUSY:
+ Dostępność.
+ Niska cena.
+ Gama kolorystyczna.
+ Ładnie wygląda na ustach.
+ Nawilża usta.
+ Nie podkreśla suchych skórek.
+ Mogę ją nakładać bez lusterka.
+ Mocno napigmentowana.
MINUSY:
- Beznadziejne opakowanie.
- Jest nietrwała.
- Zbiera się w kącikach ust.
- Łamie się.
- Jest zbyt miękka, rozpuszcza się w upałach.
OCENA: 4+/6.
DOSTĘPNOŚĆ: Drogerie Rossmann.
CENA: 8,29 zł, ale bywa także w promocjach za 6,99 ja właśnie za tyle ją zakupiłam.
CZY KUPIĘ TEN PRODUKT PONOWNIE: Nie wiem, ale może skuszę się na inny odcień.




9 komentarzy:

  1. Zapraszam do mnie na WIOSENNE ROZDANIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda ciekawie;)
    obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A taki ładny kolorek... Szkoda, że nieciekawa jakościowo ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie ma ładne,patrzyłam ostatnio na nie i dobrze że nie kupiłam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam te pomadki w Rossmannie, ale właśnie większość z nich miała już uszkodzony ten guziczek, co zniechęciło mnie do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery i obiektywny komentarz. Zachęcam do obserwowania mojego bloga. Wyłączyłam opcje dla komentatorów anonimowych ze względu na uciążliwy dla mnie spam.

Read more: http://onlysweetpink.blogspot.com/2012/10/technicznie-jak-zmienic-ikonke-anonimow.html#ixzz2FUFuRC5e