25 kwietnia 2012

Z czego składa się mój codzienny makijaż?

Witam, dziś pokaże Wam jakich produktów używam do mojego codziennego makijażu.
Codziennie jest on inny, raz używam podkładu, raz nie. Lecz chyba raczej nakładam sam krem i na to puder. Nie lubię używać podkładu, ponieważ wtedy się czuję trochę jak z maską. Ale mam w zapasie jeden krem brązujący i podkład Ľoréala oraz Sephory. Róż zawsze mam na sobie, najbardziej lubię te ciemniejsze, bo po prostu tych jasnych za bardzo u mnie nie widać. Posiadam także kuleczki brązujące Vollare, które kupiłam z ciekawości. Jest to pierwszy mój produkt tego typu. Pudry to obowiązek w moim makijażu, zawsze go nakładam. Aktualnie posiadam dwa pudry sypkie Vipery oraz My secret. Mam jednak w planach zakupić puder prasowany, wcześniej tylko takich używałam - moim ulubionym pudrem prasowanym jest Ľoréal True Match. Bez tuszu mój makijaż, jest jak człowiek bez serca, po prostu nie istnieję. Jedynie czego oczekuję od tuszu do wydłużenie, adekwatna cena do jakości oraz to, żeby nie obsypywał się po 1 godzinie. Na dzień dzisiejszy moim ulubieńcem jest tusz Maybelline Volum Express Lift-Up Mascara.

PODKŁADY I KREM BRĄZUJĄCY:
Od lewej-
- Ľoreal, Visable Lift nr. 143.
- Sephora, wygładzający podkład nr. 10.
- Alterra, brązujący krem na dzień.

RÓŻE I KULECZKI BRĄZUJĄCE:
Od lewej-
- Maybelline, Mineral Power odcień - Fresh Plum.
- Wibo, z jedwabiem i witaminą C.
- Essence, Silky Touch Blush 10 adorable.
- Bourjois, Blush 74 Rose Ambre.
- Vollare, kuleczki brązujące Mineral Collection nr. 2.

PUDRY:
Od lewej-
- My secret, Loose Powder Transparent.
- Vipera, Matujący transparentny puder sypki.

USTA:
Od lewej-
- Wibo, nawilżająca pomadka do ust 01.
- Miyo, Błyszczyk do ust 01.
- Joanna, Błyszczyk do ust o smaku truskawkowym.

TUSZE:
Od góry-
- Avon, SuperShock mascara.
- Maybelline, Volum Express Lift Up mascara.
- Maybelline XXL Curl Power.
- Rimmel, Extra Super Lash.

Czy używałyście kiedyś tych kosmetyków? Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do makijażu? Jakiej firmie ufacie?

Ps1: Zapraszam na moje rozdanie!!!

Ps2: Zapraszam na bloga mojej koleżanki - mietowadziewczyna-dosia4444.blogspot.com








13 komentarzy:

  1. Mi się podoba twój codzienny makijaż <3
    Podobają mi się zawsze te różowe pliczki i zastanawiam się czy nie zakupić tego różu z Vibo lub tego Bonjours , który mi bardziej polecasz ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa są bardzo dobre, jednak w sumie bardziej polecam ten z Wibo, ponieważ jest on miękkszy, tańszy i długo się utrzymuję na twarzy. Bourjois jest również dobry, ale jest droższy i ciężej się go nakłada.

      Usuń
  2. Za to ja nie mogę żyć bez dobrze kryjącego podkładu i korektora, a puder całkowicie sobie daruję, kosmetyk kompletnie nie dla mnie. Róż i tusz są również u mnie podstawą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! ♥
    Mój codzienny "makijaż" to tusz na rzęsach i wazelina na ustach :D Aż wstyd przy Tobie i tylu kosmetykach ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj, tam ja też wcale tak dużo kosmetyków nie używam. :)
    Najczęściej mój makijaż składa się z tuszu, różu, błyszczyku i pudru. Podkładu najczęściej nie nakładam, a cieni (w ogóle ich za bardzo nie lubię) i eyelinera na codzień nie używam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ufam firmie rimmel :) nigdy mnie nie zawiodła :) a Twoja kolekcja jest ogromna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uzywam najczesciej firmy Oriflame, a posiadam ponad 20 roznych pomadek, blyszczykow do ust ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. cześć !!!!
    Fajny post ! ☺
    ja się zbytnio nie maluję...
    ...ale bardzo ufam ziaji, pod względem pielęgnacji skóry z niedoskonalościami!
    Kosmetyki te są delikatne, ale działają tak jak powinny !
    zA to nie cierpię Avonu ...
    Nie polecam Ci kosmetykó EVELINE do twarzy ( pure cantrol)!!!! Strasznie wysuszają i po prostu w moim przypadku się nie nadają
    ...... ale jest jedna ciekawa anegdota...odżywki do paznokci tej firmy są REWELACYJNE !!!!!!!!!!!!!!!! Polecam Ci z całego serca odzywki takie jak SOS dla kruchych i łamliwych paznokci i diamentowa moc ! poczytaj o nich !!! efekty są widoczne już ( u mnie (przy tej SOS )) po 2-gim zastosowaniu !!!!

    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mówię, że mam dużo kosmetyków... ;D
    Osobiście używałam tylko tuszu Rimmel Extra Super Lash.

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. hejka :) świetny blog. używam niektórych tuszy z tych, które pokazałaś. a tak wgl to może zajrzałabyś na blogi, którę prowadzę (wherever-and-whenever.blogspot.com oraz threegirls-onedream.blogspot.com) Liczę, że się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem spora ta kolekcja jak na dzienny makijaż. :P Mam tylko nadzieję, że nie używasz wszystkiego na raz. :D
    Ta mascara Maybelline Volume Express coś tam u mnie się nie sprawdziła wgl, a u Ciebie?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery i obiektywny komentarz. Zachęcam do obserwowania mojego bloga. Wyłączyłam opcje dla komentatorów anonimowych ze względu na uciążliwy dla mnie spam.

Read more: http://onlysweetpink.blogspot.com/2012/10/technicznie-jak-zmienic-ikonke-anonimow.html#ixzz2FUFuRC5e